logo         

 

 


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

1. Objednávání zboží

Minimální hodnota objednávky v našem obchodě je 200,- Kč (bez poštovného). Z
důvodu vysokých nákladu na poštovné nemůžeme bohužel akceptovat nižší
objednávky. Objednávky provedené v našem obchodě pomocí nákupního košíku, v
mimorádných prípadech e-mailem, nebo telefonicky, jsou považovány za
závazné.

Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami
a že se s nimi seznámil. Informace o produktech na http://www.biokamo.cz
mají pouze ilustrační charakter a v detailech se mohou lišit od dodávaného
zboží.

2. Cena zboží

Jsme plátci DPH a ceny uvedené v e-shopu jsou již včetně DPH. Provedením
objednávky kupující akceptuje obchodní podmínky, cenu i všechny další náklady
spojené s vyřízením objednávky.

3. Potvrzení nákupu

Potvrzovací email, který Vám přijde automaticky do nekolika minut po
objednání, slouží jen jako přehled objednaného zboží. V případě platby předem
(uveďte v poznámce objednávky) Vám také zašleme zálohovou fakturu, na jejímž
základě teprve proveďte platbu předem.

4. Vyřízení objednávky

Doba vyřízení objednávky je zpravidla 2-7 pracovních dní, v závislosti na
tom, je-li všechno objednané zboží dostupné, nebo pokud dostupné není, ale již
je na cestě. V případe, že některé zboží není momentálně dostupné a není ani na
ceste, je zákazník informován, kdy pravděpodobně bude chybející zboží k
dispozici a může se sám rozhodnout, jestli počká, až bude jeho zásilka
kompletní, nebo zvolí okamžité odeslání zboží, jenž je momentálně k dispozici.
Pokud by chtěl zákazník zaslat dodatečně zboží, které nebylo dostupné, musíme
úctovat poštovné.

5. Poštovné a balné

Balné je u nás vždy zdarma. V případě, že cena objednávky prekročí hodnotu 
2.000Kč s DPH, je pro Vás zdarma i poštovné.

Při osobním převzetí zboží poštovné samozřejmě neúčtujeme.

6. Doručení zásilky

Po vyřízení objednávky předáváme Vaši zásilku přepravci. Pokud při objednávce
nebo při registraci vyplníte e-mailovou adresu, bude Vám e-mailem zasláno číslo
zásilky pro dohledání stavu přepravy zboží.

Doba doručení zásilky závisí na rychlosti přepravce, zpravidla je to do
následujícího dne po předání zásilky přepravci.

V případe problému s doručením zásilky nás můžete samozřejmě také kdykoliv
kontaktovat na emailu monika.kasna@hotmail.com nebo
telefonicky na čísle +420 737 327 388 a my Vám zjistíme, kde se Vaše zásilka
právě nachází.

Přepravce Vás v den dodání kontaktuje telefonicky a upřesní čas dodání. V
případě že zákazník není zastižen je dodání zásilky opakováno následující den. V
případě opakovaného nepřevzetí zásilky je tato odeslána zpět odesílateli.

Balíčky na Slovensko nyní nezasíláme.

7. Převzetí zásilky

Při přebírání zásilky zkontrolujte vizuálně její nepoškozenost. Bude-li Vám
zboží doručeno v poškozeném balení, zkontrolujte hned za přítomnosti doručitele
obsah balíku. Pokud bude nekterý z výrobků poškozen, sepište na míste s
doručitelem reklamační lístek.

8. Úhrada a doručení zboží

Zboží je možné uhradit následujícími způsoby:

Pokud si zvolíte dobírku, zaplatíte za zboží přepravci.

V případě, že se rozhodnete zaplatit za zboží platbou předem na náš účet, pak
prosím vyčkejte, až Vám zašleme zálohovou fakturu s platebními údaji, na základě
které provedete platbu na náš účet. Na základě automatického potvrzení, které
Vám přijde pár minut po odeslání objednávky, platby prosím neprovádejte.

9. Osobní vyzvednutí zboží

V případe osobního vyzvednutí zboží vyberte volbu Osobní předání zboží pri
volbe dopravy. Jakmile Vám přijde email s potvrzením, že je vaše objednávka
pripravena k odběru, kontaktujte nás prosím na emailu nebo telefonicky na císle
+420 737 327 388, kde se dohodneme, kdy si zboží vyzvednete. Volejte v otevírací
hodiny , tj. PO - PÁ 08.00-17.00

10. Záruční podmínky

Na veškeré zboží poskytujeme záruku do doby spotřeby zboží uvedeného na
obalu, nejdéle však 2 roky od data prodeje zboží.

Záruka se nevztahuje na poškození vzniklé nevhodným zacházením nebo
opotřebením zboží.

Záruka se nevztahuje na zboží poškozené dopravou (za toto poškození ručí
dopravce)

11. Reklamační řád

Reklamační řád spolecnosti Monika Kašná vychází z ustanovení zák.č.513/1991
Sb. (obchodní zákoník), na něj navazujících právních předpisů a zákona č.
634/1992 Sb. (zákon o ochraně spotřebitele)

V případě doručení zboží v poškozeném balení trvejte na kontrole obsahu
balíku za přítomnosti doručitele. Pokud bude některý z výrobků poškozen, sepište
na místě s doručitelem reklamační lístek. Za poškození zásilky během přepravy
odpovídá přepravce.

V případě jiné reklamace nás neprodleně kontaktujte telefonicky nebo e-mailem
s uvedením popisu vady. Pokud nám budete reklamované zboží posílat zpět, řádne
zásilku zabalte. Zboží nám zasílejte jako bežný balík, případné dobírky nebudeme
akceptovat. Poštovné si v tomto případě hradí zákazník sám. Pokud Vám budeme
reklamované zboží, případně náhradu za reklamované zboží posílat zpět, hradíme v
tomto případě poštovné my.

Reklamaci vyřizujeme nejpozději do 30 dnů od doručení zboží zpět na
provozovnu. Není-li zboží odesláno kupujícímu v této lhůtě, vzniká nárok na
vrácení kupní částky.

12. Stornování objednávky

Prodávající má právo objednávku stornovat v případe, že si kupující zásilku
nepřevzal, nebo není možné zákazníkovi zásilku doručit. V případě, že si
kupující objedná zboží, které mezi dobou objednání a dobou expedice výrazněji
změní cenu, spojí se prodávající s kupujícím a pokusíme se dohodnout na nové
ceně. Pokud nebude zákazník se změnou ceny objednávky souhlasit, má prodávající
právo objednávku stornovat. Pokud dojde k situaci, že nebude zboží možné z
nějakého důvodu dodat, vyhrazuje si prodávající právo objednávku také stornovat.
Pokud kupující po odeslání objednávky následně zjistí, že objednané zboží z
jakéhokoliv důvodu již nechce, nebo si ho nemuže vyzvednout, budeme rádi, pokud
objednávku emailem nebo telefonicky zruší. Včasné stornování nechtěné objednávky
je jak pro Vás, tak pro nás lepší varianta, než zbytecně nechat dopravce, aby
Vám opakovaně zásilku doručoval.

13. Odstoupení od smlouvy

Kupující má právo od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit, je-li v
originálním a bezvadném obalu bez známek užívání nebo opotrebování společne s
průvodním dopisem, kde vyjádří svou vůli od smlouvy odstoupit a kontaktní údaje
obsahující jméno a příjmení kupujícího, adresu bydliště či jinou dostupnou
kontaktní adresu a telefonní spojení. Při zaslání zboží je určující datum
odeslání. Podmínky pro to, aby bylo možné od smlouvy odstoupit, jsou
následující:

• Zboží musí být neporušené v originálním obalu, tak aby mohlo být dále
nabízeno zákazníkum.

• Zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží.

• Vracíme Vám pouze peníze za zboží, nikoliv poštovné.

• Zboží musí být zasláno pouze bežnou balíkovou poštou, zásilky dobírkou
nebudou přijaty.

• Existují i výjimky, kdy není možné zboží vrátit. To se týká zboží
upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které
podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. Zboží, které podléhá rychle
zkáze je takové zboží na nemž je uvedeno datum použitelnosti: „spotrebujte do…“
(jedná se zejména o mléčné, masné ci lahudkářské výrobky), toto zboží není možno
vrátit. Zboží označené dobou minimální trvanlivosti již není zbožím podléhajícím
rychlé zkáze a ustanovení o odstoupení od smlouvy pro nej lze použít. Dodavatel
se zavazuje vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky za zboží nejpozději do
30 dnů od odstoupení.

14. Informace o uzavřené smlouvě a obchodních podmínkách

Odesláním objednávky došlo k uzavření kupní smlouvy a kupující stvrzuje, že
se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačními podmínkami a že s nimi
souhlasí. Přijetí objednávky je následně spotrebiteli potvrzeno. Na tyto
obchodní a reklamační podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním
uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Tyto obchodní
a reklamační podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy. Smlouva je
uzavírána v českém jazyce. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za
úcelem jejího úspešného splnění a není přístupná třetím stranám. Informace o
jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z
procesu objednávání v našem internetovém obchode a kupující má možnost pred
vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní
podmínky, stejně jako reklamační podmínky, jsou zobrazeny na webových stránkách
našeho internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce
kupujícím.

15. Ochrana osobních dat

Vaše osobní údaje, které jste vyplnili pri odesílání Vaší objednávky či
dotazu, evidujeme jen pro vlastní potřebu a nebudou za žádných okolností
poskytnuty třetí osobě. Osobní údaje slouží pouze pro úspešné vyřízení Vaší
objednávky, případne pro zaslání obchodních nabídek a akčních cen. Pokud si
budete přát, abychom Vás z naší databáze vyřadili, pošlete nám email s
informací, že žádáte o vyřazení z databáze a my neprodleně zrušíme Váš úcet a
vymažeme Vás z naší databáze.

16. Kontaktní údaje

Monika Kašná

Stredová 4786, Zlín 5, 76005

IC: 75981009

DIC: CZ7562254150

Email: monika.kasna@hotmail.com

Telefon (obchod, reklamace, objednávky): +420 737 327 388

Při platbě bankovním převodem zasílejte platby na:

číslo účtu: 2936738001

kód banky: 5500

variabilní symbol: číslo faktury